Samenwerking met: Atelier Hobbekol en "wat een leuke webshops"


Atelier Hobbekol staat op verschillende "verzamelsites"!
Dit zijn vaak startpagina's met allemaal webshops gerangschikt op categorie of alfabet, en waaruit je gemakkelijk een keuze kunt maken!
Maar er is er eentje van die sites, die eruit springt....
En het is me toch een vrolijke 'potporie'  van webwinkels!!!
Een gezellige site, waar je uit allemaal gezellige webshops kunt kiezen.
Daar voelde ik me nu thuis, en heb direct contact opgenomen!

Eigenlijk zou het nog even duren voordat ik erop zou staan, maar alles is in een stroomversnelling gegaan.
Wel zo fijn met de komende feestdagen!
Wel nu.... maak kennis met: www.wateenleukewebshops.nl" 




En afgelopen week had ik wel zo'n gezellige klant....
Zij kocht sieraden in eerste instantie voor haar schoonzus, maar ging met twee kettingen 'de deur uit'!
En ik mocht ook nog even iets ontwerpen voor haar...
Het is een eenvoudige ketting geworden, die je door de lichte tint, best wel bij veel kleuren kunt dragen!


                                      


En nu ik toch zo lekker bezig was, direct maar even door gegaan met een winterketting.
Een mooie warme kleur bruin, afgewisseld met parelmoer kralen waarin een glasparel verwerkt zit!




Helemaal blij mee!

Deze week kan voor Atelier Hobbekol niet meer stuk!

Reacties

Populaire posts