Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol, over Fiori Design


Hallo,

Wat een week! 
Hééél druk, maar gezellig!
Allereerst was daar de kerstmarkt in Lelystad, waar ik "ongewild" op de foto kwam te staan! ;-)


Maar goed.... Ik had dan ook weer zoiets van....
"Meet", Atelier Hobbekol"!
De ochtend verliep daar erg rustig, maar in de middag begon het toe te stromen!
Al met al een geslaagde dag.


*
Verder was er de winterfair in Emmeloord!
Een kerstmarkt helemaal in "Dickens sfeer"! 
Die vindt ik nou het leukste om te doen.
Zo krijg je het kerstgevoel te pakken, als je die al niet had!
*
En last but not least....
U had het misschien al gezien, maar de webshop heeft een gedaanteverwisseling ondergaan!
Eigenlijk was ik al een hele poos niet helemaal meer tevreden met de look van de webshop.
Ik had iemand gevraagd eens met mij mee te denken en die gaf verschillende tips hoe te handelen.
Deze 'webbouwer' kon hem wel voor me oppimpen, maar dan kon ik natuurlijk niet meer zeggen dat ik ALLES zelf had gedaan.
Dus, aan de slag en al zeg ik het zelf..... de webshop is nu meer van deze tijd geworden!
Uw mening is belangrijk voor mij, en als u dan ook op of aanmerkingen hebt, zal ik proberen hier zeker wat mee te doen!


Dank gaat uit naar Gerda van http://www.fiore-design.nl/ zonder wie de website van Atelier Hobbekol niet zo geslaagd was!
Een aanrader dus!!!!!!!!
*
Verder lopen we alweer naar de tweede helft van de maand december toe.
U kunt de hele maand bestellingen blijven doen, want Atelier Hobbekol doet niet aan kerstsluitingen van de shop!
Wel zo handig om al uw kerstinkopen te doen!
*
Als laatste een kerstaktie!
Deze duurt de hele maand december!
Bij een bestelling in de webshop, of een opdracht voor het ontwerpen van een sieraad vanaf 15 euro,
krijgt u er een paar oorbellen in de stijl van uw bestelling helemaal GRATIS bij!
En dit bovenop de kleine attentie die u anders ook bij een bestelling krijgt!
*
Ik wens u een fijn weekend toe, en voor wie er naar kerstmarkten en winterfairs gaan....
Veel plezier namens Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts