Nieuwsbrief voor de kerstdagen van Atelier Hobbekol.

  
Hallo,
De donkere dagen voor kerst zijn aan de gang!
Buiten waait de wind, en is het lekker warm en gezellig!
"Freubeltijd"!
Ik heb de zakjes met materialen om zelf sieraden te maken, dan ook maar weer eens meegenomen als we op pad gingen met de kraam.
En daar is dus rijkelijk uit verkocht!
Ze waren dan ook scherp gesprijst! 1 euro per zakje en 12 zakjes voor maar 10 euro!!!
Als u ook van deze aanbieding gebruik wilt maken, dan kunt u mailen naar info@atelierhobbekol.nl  En ik zorg dan dat het naar u opgestuurd wordt!
Heel gemakkelijk vanuit uw luie stoel!
Of... als u in de buurt woont kunt u het afhalen, en bespaart zo ook nog eens de verzendkosten!


*
En heeft u al uw kerstsieraden in huis?
U kunt nog zo'n vijf dagen shoppen op internet, maar om het op tijd in huis te hebben is het zaak dat u op tijd besteld!
Mocht u nog iets speciaals door mij willen laten maken, dan kunt u dit nog t/m maandag 22 december doen.
Hierna kan alleen nog besteld worden als er afgehaald wordt!
Met de feestdagen is het erg druk bij PostNL, en het risico dat het niet op tijd meer aan komt is dan erg groot!

  
   

En de actie "oorbel" duurt ook nog de hele maand! 
Als u in de maand december iets koopt bij Atelier Hobbekol, zowel in de webshop als aan huis, dan krijgt u er een paar bijpassende oorbellen helemaal GRATIS bij!


*
Als laatste wil ik u succes wensen met het zoeken en kopen van al uw kerstcadeaus!
Zo op het laatste moment is het vaak chaotisch, en het brengt veel stress met zich mee. 
Mocht u nu niet slagen, en op het laatste moment nog iets nodig hebben voor onder de boom, of om iemand cadeau te doen......
Dan is daar Atelier Hobbekol!
Schroom niet om te bellen of te mailen naar info@atelierhobbekol.nl  
Want als ik kan help ik u graag!
Fijn weekend!


 

Reacties

Populaire posts