Nieuwsbrief met enquête van Atelier Hobbekol

Hallo, 
De laatste tijd zitten mijn beide zoons de hele tijd over de lay-out van de webshop te miepen!
De kleuren zijn niet goed, het lettertype is niet goed, te druk, te vaag, te persoonlijk, en ga zo maar door.
Kortom..... de webshop is aan een opfrisbeurt toe!
Wat zeg ik, een opfrisbeurt?
Hij moet totaal over!
En het ergste is..... ze hebben helemaal gelijk!
Ik heb al meerdere keren de webshop veranderd, maar eigenlijk nooit helemaal naar mijn smaak.
Ik ben dan ook geen webside-bouwer of zo, maar om het uit handen te geven aan een bureau is mij m'n eer te na!
Alles doe ik zelf!
De lay-out, de webshop onderhouden, sieraden ontwerpen en maken, verkoop op beurzen, markten, ladiesnights, tot het presentatie materiaal toe. Ik bedenk net zolang tot er iets is bedacht en gemaakt om mijn sieraden te schowen en/of aan op te hangen of te presenteren.
Het is moeilijk om dit dan ineens aan een ander over te moeten laten!
Dus..... ik doe het nog één keer, maar dan ook helemaal goed, en totaal anders!
En daar heb ik uw hulp bij nodig!!!
Ik ga een enquête houden om uw mening eens te horen, van wat u denkt hoe een webshop eruit moet zien.
Klik op deze link CONTACT  of ga naar het menu 'contact' en geef kort antwoord op enkele vragen.
Onder diegenen die de enquête terugsturen verloot ik deze ketting!


Wie weet ziet deze webshop er binnenkort wel uit, zoals u vindt dat een webshop eruit moet zien!
Alsvast bedankt voor uw medewerking!

Een fijn weekend namens Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts