Nieuwsbrief Atelier Hobbekol week 9


Afgelopen week had ik verschillende dagen dat ik dacht..... het voorjaar zit in de lucht! De vogels zingen anders, en het zonnetje geeft al meer warmte.... kortom, tijd voor INSPIRATIE! En hoe!!! Ik moest voor iemand kralen maken "a la pandora-style", en ik werd zo vrolijk van de kleuren die ik aan het mengen was, dat ik meteen "maar even door ging" met kralen produceren! Ik ben best wel tevreden over het resultaat! Allemaal vrolijke sieraden, die naar meer smaken! Hier ziet u enkele voorbeelden, maar er volgt binnenkort meer!


De enquéte is ook afgesloten... weet u het nog? Ik had verzocht om deze in te vullen, en onder de inzenders zou een ketting verloot gaan worden. De winnaar is bekend en dat is mevr. J. van den Hul! De ketting komt zo spoedig mogelijk naar u toe. Gefeliciteerd! De uitslag van de enquete was behoorlijk unaniem! Het kwam er bij de meesten van u op neer, dat de website rust uit moest stralen en eenvoudig van opzet, maar toch warm! Nou... we gaan dus door op de ingeslagen weg, en veranderen hier en daar wat, om met de trends mee te gaan. Bedankt voor uw moeite om terug te mailen met de vragen. 
                              

                                                                    
                                                                  Fijn weekend!

Reacties

Populaire posts