LENTEKLEUREN BIJ ATELIER HOBBEKOL!

Hallo.
Het is even een poosje rustig geweest met de nieuwsbrieven. Dit komt omdat ik druk ben geweest met het maken van de nieuwe sieraden. Nadat ik me georiĆ«nteerd had voor de stijlen en kleuren ben ik begonnen, en ik krijg steeds meer inspiratie! Het zijn met name armbandjes en oorbellen geworden. Dit is op het moment een 'hot item'! De kleuren van deze lente zijn zachte tinten waarbij bij sommige kleuren de "poedertint" behoorlijk benaderen. Maar er is ook een trend die hele felle neonkleuren laat zien! Vooral de schoenen en jasjes zijn deze zomer felgekleurd! Ook daar heb ik sieraden van gemaakt die wel hĆ©Ć©l erg naar de zomer doen verlangen! 
Kijkt u nog even onderaan deze nieuwsbrief waar de kleuren voor deze lente staan? Dan bent u er van verzekerd dat u er 'hip' bij loopt tijdens de zomer van 2015!

  

Een fijn weekend, namens Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts