Atelier Hobbekol en BRUIDSKETTINGEN!

Hallo allemaal.
Alweer een week voorbij na de braderie in Ens. Ook weer allemaal bekenden gezien, en die kwamen ook nog even langs om "iets te shoppen"! Zoals deze mevrouw... Ze kwam helemaal uit Lemmer met haar man naar Ens gereden, om 'even te kijken'! Leuk, he? Echte lieve en warme klanten, die met hun hondje 'Sijtie' altijd onderweg zijn.



En ik hoop nog vaak deze mensen te mogen begroeten, bij mijn kraam of in het atelier.

*
De eerstvolgende gelegenheid waar u mij kunt vinden, is a.s. woensdagavond bij de ladiesnight in de bioscoop van Emmeloord!

*

Dan was er het hippiefeest!
Wat was dat geslaagd zeg! Allemaal mensen die zich opgedost hadden als (overjarige) hippies.
En Hobbekol kon natuurlijk niet achterblijven, en ik sta hier dan ook in het groen.


*

Dan ben ik ook nog druk in de weer voor een klant die deze zomer gaat trouwen....
Hier zijn enkele modellen die ik voor haar had gemaakt. Uiteraard heeft ze deze niet gekozen zodat ik u een impressie kan laten zien. 




Ze zijn binnenkort in de webshop te vinden, of mail mij als u een model wilt reserveren!

*


Reacties

Populaire posts