Atelier Hobbekol

En weer  zijn we enkele weken verder....
Ik kan nog steeds niet teveel achter elkaar doen, zonder intense moeheid te voelen, of afgeleid worden door bewegende objecten...
Ik ben nooit een mens geweest die stil kon zitten en dit is dus een straf!
Mijn handen jeuken, maar ik kan "krabben" tot ik een ons weeg,
het wordt niet beter...




Maar ik heb gelukkig wel mijn foto's van de webshop nog en kijk daar dan ook regelmatig naar!
Is wel niet zo leuk als het "live" maken van een sieraad, maar het geeft toch een gevoel van.... "kon ik zulke dingen maken"? :-)
Ik hou me nu bezig met andere dingen, maar ben het nog steeds niet vergeten en hoop dat er ooit eens een tijd komt dat ik weer wat (hobbymatig) kan maken zonder die moeheid en pijn!
Maar genoeg geklaagd.... ik leef nog en probeer te genieten van de dingen die er op mijn weg komen.

www.atelierhobbekol

Reacties

Populaire posts