Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol

Hallo.

Gelukkig komt de zon er weer steeds meer bij en dus kan ik weer voorzichtig aan met het fotograferen van de sieraden beginnen.
Ik weet het.... het is gemakkelijker om een witte achtergrond te kiezen die steeds hetzelfde van teint is, maar die is ook zooooow saai.......!
"En ik ben van de kleur" dus dan is geduld iets wat ik moet hebben wat betreft de fotografie van de artikelen die ik gemaakt heb.
Vandaag was een niet zo goed zonnetje, maar goed genoeg om enkele exemplaren aan u te laten zien.


De oorbellen zijn betrekkelijk snel klaar... maar toch zo leuk om te maken!
En de kettingen.... "even wat werk" maar dan heb je ook wat!


Ze staan op dit moment nog niet in de webshop, maar ik probeer ze er dit weekend in te plaatsen!

Dan wens ik u een heel fijn weekend toe en tot volgende week!

Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts