Nieuwsbrief Atelier Hobbekol met Instagram nieuws

Op het moment dat ik deze nieuwsbrief in elkaar zet schijnt de zon en wat krijg je dan? Juist, inspiratie! Nu ben ik gisteren al bezig geweest om groothandels af te speuren naar nieuw materiaal en ik heb dan ook veel ideeën voor het komende seizoen. Dit houdt in, zelf materiaal ontwerpen maar ook nieuwe modellen en kleuren gaan gebruiken. Eigenlijk moet ik nu 'hop naar het atelier' en aan de slag. Maar dan zou u geen nieuwsbrief krijgen, wat weer betekend geen nieuwtjes en wat nog belangrijker is geen korting!

 Afgelopen week is mij trouwens iets vreemds overkomen. Ik zat afbeeldingen van "oldies" op Instagram te plaatsen en daar kwamen me toch een reacties op, zowel openbaar als via pb's. Ik heb behoorlijk wat 'nee' moeten verkopen omdat deze modellen uitverkocht waren, maar dit houdt wel in dat ik eigenlijk terug moet naar de (klassieke) stijl van vroeger omdat men dit toch wel leuk vindt. Nou, dat kan dat natuurlijk niet omdat het anders een oubollige webshop wordt, dus voortaan maar een klein beetje van allebei! De volgende foto's hadden de meeste reacties...



Vooral de haarsieraden had ik het niet van verwacht dat deze weer in de smaak zouden vallen bij de mensen. Het is denk ik een gevolg van de hippie trend, dat er weer vraag is naar alles wat je in je haar kunt hangen. Altijd leuk om zo'n klein hangertje te maken, maar ook om in je haar te hebben. Ze worden als ze klaar zijn verstuurd met een klein plastic kokertje waarmee de kapper hem kan plaatsen. Er zijn ook wel mensen die dit zelf kunnen, maar het is één van de mogelijkheden om als u toch naar de kapper gaat, deze meteen mee te nemen. Wel zo gemakkelijk!

En u had het al vast wel gezien... De SALE is begonnen bij Atelier Hobbekol! Ik heb dit keer geen aparte rubriek gemaakt want dan werd hij wel erg lang. Ik ben alle pagina's langs gegaan en heb gekeken welk model er met korting aan u verkocht kon gaan worden. Dat wordt dus gezellig rondneuzen! 

 En dan de aktie van vorige week. Hierbij kreeg u bij iedere bestelling een klein 'selfmade' doosje met materiaal helemaal GRATIS bij uw bestelling in. Ik had wel zo'n grote stapel van die doosjes, dat ik de aktie nog even door laat lopen. U hoeft hier niets voor te doen, want hij zit gewoon bij uw bestelling in! Vanzelfsprekend krijgt u als klant ook het bijpassende kleinigheidje bij uw bestelling in!

Fijne werkweek en 'neus ze!
M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts