Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met oorbellen in mandala stijl.

 Soms gaan dingen niet zoals ze gepland staan en daar hebben we de afgelopen week mee te maken gehad. Als eerste had ik een block van een week van Instagram gekregen om een vage reden waar ik niets aan kon doen.

'No problemo' zou je zeggen. Dan gaan we toch met ze in contact om het uit te leggen omdat ze dit in hun block tekst aangaven? Nou, niet dus! Totaal geen mogelijkheid om met ze in contact te komen. Dan maar 'het probleem rapporteren' om zo de aandacht van ze te krijgen. Maar het enige wat ik kreeg was een dankjewel voor het rapporteren en verder doodse stilte. Dus zat er niet anders op om de week door te komen zonder foto's of berichten te kunnen plaatsen. Gelukkig deed 'het verhaal' het wel, waardoor ik in ieder geval kon neerzetten dat ik geblockt was. Zo wisten klanten tenminste waarom ze geen reactie meer van me kregen.

Dan zouden we afgelopen week weer voor het eerst weer met de kraam op locatie gaan naar een open dag, maar door omstandigheden ging dit helaas niet door. We hadden flink geïnvesteerd in allerlei corona maatregelen zoals het zeil wat je tegenwoordig in alle winkels voor de kassa ziet hangen voor aan de voorkant van de kraam, ontsmettingsmiddelen, mondkapjes en handschoentjes. Want tja, het was wel een risico gebied geweest daar op de grens van Brabant/Limburg. Afijn... balen op dat moment, maar achteraf toch wel een beetje opgelucht om de voorzienigheid, omdat de corona nu weer in de aandacht is en dat gebied behoorlijk donker gekleurd staat.

Dan heb ik  afgelopen week weer allerlei materialen binnen gekregen waar mijn handen van gaan jeuken om o.a. sieraden van te gaan maken. Zo zaten er schattige cabochons bij in Mandala stijl. Je weet wel van die gekleurde ronde diagrammen die je tegenwoordig zoveel ziet. En er zitten er ook bij waar gekeken is naar 'dotten' of stippen' en waardoor deze uit allemaal kleine stipjes bestaan, zoals hieronder te zien is.

Te schattig zijn ze, he? Ik werk graag met kleuren en hierbij kan ik dan ook mijn hart ophalen om oorbellen te maken in herfstkleuren.

Dan heb ik er ook een paar met kwastjes in bijpassende kleuren gemaakt.

Zo krijg ik echt zin in de herfst met al die warme tinten...

 Ze zijn nog niet in de webshop geplaatst vanwege het inpakken voor de kraam op locatie wat moest gebeuren en een grote opdracht waar ik nu al 2 weken mee bezig ben. Deze laatstgenoemde is zowat klaar en dan kan ik me weer storten op nieuwe dingen maken. De oorbellen komen hoe dan ook nog deze week in de webwinkel te staan!

En vergeet je ook de (handgemaakte) armband actie op instagram en facebook niet? Je hebt nog een week om te reageren. Hieronder nog even de uitleg wat je moet doen om deze armband met grote iced glasparels te winnen:

Reageer op Instagram of Facebook op de foto van bovenstaande armband en vertel waarom je deze zo graag wilt winnen en deel deze. Da's alles. Over twee weken verloot ik bij voldoende deelname de armband en meld dit in de nieuwsbrief van 7 oktober. Succes!

Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts