Nieuwsbrief Koningsdag

Wat een weekje met mooi weer hebben we achter de rug, he? Daar wen je snel aan! Ik heb dan ook de gelegenheid waargenomen om me met de foto's bezig te houden. Helemaal geen straf om in het zonnetje bezig te zijn met mijn sieraden! 
Als eerste had ik inspiratie om deze twee armbanden te maken en die moesten dus ook op de foto!


Ik ben helemaal tevreden met het resultaat! 
Dan zijn er ook nieuw gemaakte kettingen die onder de Ibiza style vallen en die in de rubriek 'gele kettingen' geplaatst zullen gaan worden.


Beiden hangen aan een kwalitatief goed en sterk suede koord!
*
En dan zijn er ook nog de oorbellen, waarvan ik hieronder enkele modellen heb uitgelicht.


Gewoon even de webshop in de gaten houden, want alle modellen worden de komende dagen geplaatst!

En dan is het dit weekend alweer Koningsdag!


Van deze grote kroon bedel van 54x54mm is maar één exemplaar te koop! Voor de hobbyisten onder ons en die fan zijn van het koningshuis is dit een uitgelezen kans om op iedere dag wat hiermee te maken heeft, iets te dragen wat zelfgemaakt is!
En dan is er ook nog de kortingscode voor Koningsdag en die luidt: kd26 en die geeft t/m Zondag 28-04-2019 recht op een korting van 10% op alles! 

Voor dit weekend hele fijne en leuke dagen en tot volgende week!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.  


Reacties

Populaire posts