Hallo op deze natte dag...

Een heel verschil met vorige week toen het zonnetje zo uitbundig scheen. Toen had ik ook het gevoel van voorjaar en hoefde ik geen moeite te doen om dit gevoel in de handgemaakte sieraden om te zetten. Want wat ik in mijn hoofd heb komt bij mij uit mijn handjes..... Toch probeer ik in deze nieuwsbrief het zonnetje even te laten schijnen met de nieuwste items die ik gemaakt heb. Alle vier de modellen hieronder staan al in de webshop.



En dan ook even een paar modellen die nog niet in de webshop staan. Ik heb weer een paar lange kettingen gemaakt omdat deze zo goed als op waren en de vraag ernaar toch groot was. Deze roomkleurige is er één van...


De oorbellen zijn super zomers en in Ibiza-style. Ik zou haast zeggen 'laat de zon maar komen'! 


Ik ga mijn best doen om dit allemaal nog voor het eind van volgende week in de webshop geplaatst te hebben. Waarom het deze week niet meer lukt? Dat is de volgende mededeling....

Het thuisfront wil wel op 'huis en haard' passen en daarom gaan wij er een paar dagjes tussenuit. Wij gaan a.s. vrijdagochtend t/m dinsdag 19 maart weg! Vanaf woensdag de 20e worden de bestellingen weer verzonden en tot die tijd kunt u voor vragen altijd mailen naar info@atelierhobbekol.nl. Hiervoor doe ik als pleister op de wonde een aktie. Bij iedere bestelling maak ik er een bijpassend paar oorbellen GRATIS bij! Daar hoeft u geen code voor in te toetsen, ik zorg dat het bij uw bestelling in komt!

Fijne week!
M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol! 

Reacties

Populaire posts