Nieuwsbrief 3-4- 2019

Afgelopen week heb ik het tweede exclusieve handgemaakte mozaïekwerk voor SpeldinHooiberg afgemaakt. Weet u het nog? Die facebooksite die geld in zamelt voor goede dierendoelen? Ook dit werk gaat weer die kant op om de mensen te helpen die met deze opbrengsten goede dingen voor dierenwelzijn doen. Dit keer een wandbord wat een heckrund moet voorstellen. Deze komt binnenkort te koop op Facebook. Maar als er onder u mensen zijn die denken... 'die wil ik wel aan mijn muur hebben hangen of in mijn kast hebben staan' dan kan dit door hem via Atelier Hobbekol te kopen. De eerste paar dagen staat hij namelijk alleen hier en er is er maar één van te koop! Voor slechts 20 euro (excl. verzekerd verzenden) kan hij gekocht worden! In de loop van volgende week staat hij ook te koop op 'De Speld'! 


Dan had ik afgelopen week weer de smaak te pakken met ringen maken. Ik vond al een poosje dat deze rubriek weer aangevuld moest worden en na een opdracht ben ik meteen verder gegaan. 'Gewoon omdat het zo lekker ging'!  Het eerste model is een grote voor de wat bredere vinger. Hierbij heb ik zwart en zilverkleurig Wire draad om elkaar heen gedraaid.


De andere modellen zijn allemaal van één kleur draad gemaakt, maar met steeds een andere kraal erin verwerkt en allemaal in verschillende maten.


En de zwarte exemplaren kunnen natuurlijk niet ontbreken!


Het mozaïekwerk en alle ringen probeer ik nog vanavond in de webshop te plaatsen zodat u vanaf dan alle modellen ziet (ook die hier nog niet staan).
Dan heb ik afgelopen week ook nog een leuke opdracht gehad! Ik moest allemaal hangertjes maken als bedankje. En helaas mag ik daarvan nog geen afbeeldingen plaatsen omdat de verassing er dan af is. Ik beloof dat zodra de bedankjes uitgegeven gaan worden ik er foto's van plaats. Want het is me toch een vrolijke bedoening geworden....!

  


Reacties

Populaire posts