Nieuwsbrief met nieuw ontworpen sieraden lente/zomer 2019

Als ik de afgelopen week naar buiten keek was het of saai, of wit. Het was moeilijk om me te verplaatsen in de lente, laat staan om een zonnig gevoel te krijgen wat je nou eenmaal nodig hebt om aan de nieuwe sieraden voor het komend zomerseizoen te beginnen. Ik kan heus wel een zomers  exemplaar in elkaar zetten als het het hele jaar door regent hoor. Maar dan krijg je toch net niet die "finishing touch" die het net wat aparter maakt als wat anderen maken. En dat wil ik nou juist bewerkstelligen. Net iets aparter als wat je normaal koopt en als wat anderen dragen! 

Nu kwam er meteen het volgende probleem om de hoek kijken... namelijk de zon! Ik wil graag proberen om op de gebruikelijke schaal die ik altijd gebruik, mijn foto's te maken en daar heb je zonlicht voor nodig. Ik kan het wel in de fotostudio doen, maar dat is zóóów wit en onpersoonlijk. Dus dan maar wachten totdat het weer het toelaat om mooie foto's te maken. In de tussentijd heb ik toch enkele foto's gemaakt in die studio om u als trouwe nieuwsbrieflezer alvast een klein beetje mee te laten genieten van wat ik in de tussentijd o.a. gemaakt heb. 
Als eerste ben ik druk met armbanden (bangles) bezig... voor Speldinhooiberg op Facebook zijn er exemplaren met (uiteraard) een hert erop en voor de webshop van Hobbekol, ben ik begonnen met allemaal sieraden in Mandala-style te ontwerpen en uiteraard te maken. De eersten ziet u hieronder...


Ze staan zoals gezegd nog niet in de webshop, maar zullen zo rond de 10 euro per stuk gaan kosten. Het zijn armbanden van metaal die je om je pols kunt klemmen en zo dus voor vele polsdiktes geschikt zijn!
Ook bangles, maar dan heel anders zijn de volgende...


Vrolijke ringarmbanden maar dan in hippie style. Ze zijn echter maar één maat. Gewoon om de pols schuiven en rammelen maar! Ook deze gaan voor 10 euro per stuk in de webshop komen. 
(Misschien had u ook al wel de advertentie van Sieraden van Atelier Hobbekol op Facebook en Instagram gezien. Onderstaande Bangle wordt hierin uitgelicht)!

  

Dan heb ik van de meerdere kettingen die al zijn gemaakt er twee uitgezocht om aan u te laten zien. Alle modellen waren al door een paar mensen bekeken, maar er waren twee modellen bij waar ze toch steeds als eerste heen liepen. Dat is o.a. deze zachtblauwe/aqua glasparelketting.


Zoals gezegd bestaat deze ketting uit crinkle glasparels met metalen kralen en hanger. Deze laatste heb ik ingekleurd tot de kleur van de parels. Ikzelf ben heel erg blij met het resultaat! Als deze ketting in de webshop geplaatst wordt zal hij €18,95 gaan kosten.
Als laatste weer een heel vrolijk model in India style.


Evenals het vorige model is dit ook een kort model ketting, maar dit keer van allemaal vrolijk bewerkte glaskralen. Ook hier heb ik de hanger ingekleurd zodat hij bij de stijl kralen past! En de prijs zal €17,95 gaan worden.

~

"En dan is de koek alweer op voor vandaag"! Voorlopig plaats ik alleen enkele modellen speciaal voor u in de nieuwsbrief en kunt u ze dus nog niet in de webshop bestellen. Uiteraard kunt u altijd via info@atelierhobbekol.nl  contact met mij opnemen of via de contactpagina, als u één van deze modellen wilt aanschaffen. Dit kan dan gewoon via de mail geregeld worden. Uiteraard zijn de prijzen die er genoemd worden excl. verzendkosten.

Ik wens u een fijn weekend en 'neus ze' nog even in de SALE, want volgende week gaan alle sieraden weer naar hun oorspronkelijke prijs terug!

M.v.g. Gerda Beintema.  

Reacties

Populaire posts