Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!


Hallo,

Op het moment dat ik deze nieuwsbrief maak is het nog een zonnige en rustige Valentijnsdag.

Maar dit gaat vanavond anders worden! Ze geven storm af. En hoe!!!

Atelier Hobbekol "loopt" op storm, en krijgt hierdoor één en al inspiratie! Héérlijk vindt ik dat!

Dit had ik afgelopen week moeten hebben,

toen ik de partij met gele kralen moest plaatsen in de webshop!

Wat een werk, en ik ben nog niet klaar!!

Maar het is wel leuk om al die zacht gele voorjaarstinten op een grote stapel te zien!

Want als je de berichten mag geloven, zijn de nieuwe voorjaarskleuren zachte pasteltinten.

En geel is daar een van!



Nu de kortingscode!

Deze is voor dit weekend tot en met zondagavond 16 februari: storm.

En is goed voor 10% korting op alle sieraden en kralen in de webshop!

En als u vandaag nog besteld, profiteert u ook nog net van de Valentijnsaktie, waarin u een GRATIS bijpassende kleur ring bij uw bestelling vanaf 12,50 krijgt!

Fijn weekend!



Reacties

Populaire posts