Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!


 
 
Hallo!
En wéér is het weekend, en na vanavond is er voor mij een héle week vakantiééé...YEAH!
Weg van alle verplichte beslommeringen, maar lekker veel met de webshop bezig!
En dat mag ook wel, want het kost steeds meer tijd om hier mee bezig te zijn!
Mensen krijgen steeds meer door dat ik behalve sieraden voor volwassenen en kids,
ook kleinschalig, kralen en materialen verkoop!
En afgelopen week ben ik ook weer eens bezig geweest met kindertassels!
Deze staan nog niet in de webshop, maar daar wil ik me het weekend op toe gaan leggen.
Hou dit dus in de gaten!
Als ze erin staan dan krijgt u van mij een nieuwsflits.
De kortingscode van dit weekend is: zon
Het belooft een mooi weekend te worden tussen de 8 en 11 graden,
en daarom geef ik vanaf nu t/m zondagavond een korting van 10% op alles in de webshop!
Vergeet niet deze code in te vullen tijdens het bestellen, anders krijgt u de 10% korting niet.
En dat zou zonde zijn, toch?
Een fijn weekend!


Wilt u geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik dan op afmelden nieuwsbrief
© 2010 - 2014 Atelier Hobbekol! Sieraden/materialen | typefouten en prijswijzigingen voorbehouden


Reacties

Populaire posts