Een doodgewone zondag bij Atelier Hobbekol!

Dit keer eens geen aktie of nieuwsbrief, maar gewoon een stukje over een doodgewone zondag bij Atelier Hobbekol!
Ik neem me iedere zondag voor, wat er gedaan kan worden die dag.
Maar meestal komt daar niets van, en komt er ineens iets anders op mijn pad.
Zo ook deze zondag!
Ik had me voorgenomen om mijn nieuwe tablet maar eens te gaan 'verkennen'.
Eigenlijk had ik daar geen zin in (want sieraden maken is toch veeel leuker), maar voor de business is het tegenwoordig een must om via internet je dingen te doen, he?
Manlief op pad naar zijn hobby..... de kids ook met hun eigen ding bezig..... en 'moeders nog eventjes de dingen doen die nodig zijn in het atelier'.....
Nou, ik ben er die dag niet meer uitgeweest! Hahahahaha.
Er was het nodige te op te ruimen en te sorteren, waar ik al een hele poos niet aan toe was gekomen.
Nou.... dan was het ook maar meteen tijd eens even te beginnen om de modellen die al te lang in de webshop stonden, uit elkaar te gaan halen om er met de tijd weer nieuwe sieraden van te maken!
Ik kwam ook heel veel materiaal tegen waar ik niets meer mee deed, en er staat nu een doos waar ik alles in doe om het met de tijd te verkopen als partij!
Zo gaat dat..... Ik koop in, spaar op, en verkoop weer! Hahahaha.

Aan het einde van de dag was er weer (iets) ruimte in de webshop gekomen, en had ik de blaren op m'n vingers van 'het slopen'!
En nog ben ik niet klaar!!! ;-)

Reacties

Populaire posts