Atelier Hobbekol. Reactie op oorbellen bij de kraam!

 
Als ik met de kraam van www.atelierhobbekol.nl ergens sta,
vliegen de mensen altijd op de oorbellen-display's af!
Onder het  geluid van óhh en ahh', worden de oorbellen in de hand genomen.
 Maar afgelopen week had ik een mevrouw die erin bleef steken leek het wel.
Ze slaakte elke keer weer deze kreten en herhaalde bij elk paar oorbellen, 'ohh... wat mooi' en daar achteraan 'owww.... die zijn ook leuk'!
Steeds bleef ze dat herhalen en ze liep steeds sneller langs de kraam heen en weer.
Ik stond vreselijk te glimlachen om zoveel enthousiasme voor mijn sieraden!
Uiteindelijk heeft ze verschillende oorbellen gekocht, en ging onder het nog steeds herhalen van "wat mooi en heel leuk spul" weer verder.
Dankjewel 'onbekende mevrouw' dat u mij zo'n goed gevoel hebt gegeven die avond, en nog meerdere avonden daarna!
;-)
 
 

Reacties

Populaire posts