Nieuwsbrief Maxima en Alexander in Ens, van Atelier Hobbekol!

 
Hallo!
 
Vandaag is voor veel mensen een gewone dag... maar ook een vrije dag.
Ook voor mij!
Maar daar zijn de afgelopen dagen wel veel aan extra werk aan vooraf gegaan hoor.
Hoe dat komt?
 
Aan het eind van volgende week komen Maxima en Alexander op onze school,
om samen met de kinderen te gaan ontbijten en sporten!
Dit maak je maar twee keer in je leven mee, dat het koningspaar in Ens komt!
Want vorig jaar waren ze hier ook al!
 
En dan wil je toch als school een goede indruk maken, he?
Maar wat een voorbereidingen zijn daarvoor nodig zeg!
Ik griezel als ik zie hoeveel vergaderingen en overleg ervoor nodig zijn
om alles tot in de puntjes te regelen. Alleen de beveiliging al........
Maar je wilt als school toch een goede indruk maken, en ik werk dan ook vast vooruit.
 
En wat zou dat leuk zijn....
Een sieraad van Atelier Hobbekol om Maxima haar hals!
Je weet maar nooit, toch?
 
 
En dan is er de paasaktie, en die is helemaal oranje!
Voor iedereen die t/m koningsdag een bestelling bij Atelier Hobbekol doet,
krijgt er gratis een oranje sleutelhanger bij!
Helemaal GRATIS en daar hoeft u niets voor te doen.
Ik zorg dat het in uw pakje komt.
Atelier Hobbekol wenst iedereen een fijn weekend, en mooie paasdagen!
Veel plezier met rondneuzen!


Reacties

Populaire posts