Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol en het bezoek van Koning Willem-Alexander!


 
Hallo!
 
Een wat verlate nieuwsbrief dit keer... en de oorzaak? Jawel... Koning Willem Alexander was hier in Ens op de school waar ik werk! Ik ben nog moe van weken van overuren maken, 'omdat het er toch wel een beetje fris uit moest zien' voor de koning! En dan 2 dagen ervoor, te horen krijgen of ik ook nog even "die klas en die toilet" extra schoon wil maken om dat hij daar naar de w.c. moet kunnen gaan.
 
Nou ik heb het geweten.... de dag voordat hij kwam ben ik om kwart over drie zoals gewoonlijk begonnen met werken. Maar omdat iedereen zo druk was en door elkaar heen liep, moest daarna de hele school gedweild worden en was ik pas tegen 8 uur s'avonds thuis! Dit moest natuurlijk een keer verkeerd gaan.
En nu geeft mijn lichaam het op en zit ik met overal pijn en een pijnlijke voet die niet meer wil wat ik wil, en ben me toch moeee!!! Maar als het goed is komt het maar eenmaal in je leven voor dat je voor de koning "zijn toilet" mag schoonmaken, hahahahahaha. Dus dat hebben we er maar voor over! ;-)
En hier is ie dan.... Tatadadahhh "Het koninklijk toilet"!
 
 
Met uiteraard "Het koninklijk zeepje"!
 
Maar alle gekheid op een stokje... Ik ben ook best wel een beetje trots dat mijn jongste zoon Jason, deze dag met de pers mee mocht lopen! Hij mocht voor de jongerensite van de Noordoostpolder "JonginNop" verslag doen van deze gebeurtenis! Hoe uniek dat je hierbij mag wezen, want er waren strenge regels waar je je als pers aan diende te houden hoor!
Hier staat hij vooraan met dat groene tasje voor hem op de grond!
 
 
Hier was het nog rustig, maar toen de koning er eenmaal was kwam alle pers bijeen op het plein en ging het media spektakel van start!
 
 
 
NOS journaal, het jeugdjournaal, SBS6, Koffietijd van RTL4.... ze waren allemaal aanwezig!
Hieronder ziet u de live-uitzending van het jeugdjournaal!
 
 
En daarna was het weer opruimen!
 
 
 
 
 
 
Met daarna een lege school, en een vertrekkende "fotograaf Jason"!
 
En als laatste wil ik u nog een foto laten zien die Jason gemaakt heeft toen hij aan het einde van het bezoek, tussen het publiek stond!
 
 
Nou.... is Atelier Hobbekol een trotse moeder of niet?
 
 
De aktie met de GRATIS "koninklijke sleutelhanger" bij iedere bestelling (zolang de vooraad strekt), gaat nog even door tot maandagavond 24.00 uur!
 
 
Veel plezier met rondneuzen!
 
 




Reacties

Populaire posts