Nieuwsbrief van, Atelier Hobbekol!

 
 
 Hallo,
 
De afgelopen week ben ik me toch met een project bezig geweest!
En dit is het resultaat!
 

 
Allemaal héle vrolijke kralen met een neonglans.
Dus... echte bling bling!
Het materiaal van de kralen is acryl, dus heel licht in het dragen!
Het was heel veel werk, maar zooooow.... leuk om te doen!
En dan ook maar direct door, voor een bijpassende armband en oorbellen.
 

 
Missie geslaagt, wat mij betreft!
Er staan nog meer modellen klaar in andere kleuren en kralen, die nog op de foto moeten.
Maar er zitten te weinig uren in een dag om die allemaal te maken, te fotograveren, en in de webshop te zetten!
U merkt dus wel.... ik ben verslaaft aan weer een nieuwe techniek!
 

 
Wat betreft de weekend-aktie...
Het mobielhangertje is een succes, en gaat daarom nogmaals door dit weekend!
*Dus bij een bestelling vanaf €5,00 in de webshop,
zit er helemaal GRATIS zo'n mobielhangertje bij uw pakketje in!
Daar hoeft u niets voor in te vullen.
Ik zorg dat het bij uw bestelling in zit!
~
Veel plezier met rondneuzen, en een fijn weekend!
***
*(Exclusief verzendkosten en btw).
 
Verzendingswijze veranderd!
Vanaf nu, verzend Atelier Hobbekol alle bestellingen tot 2 kilo, als brievenbuspakje! Wat betekend dit voor u? Als eerste gaat de bubbeltjesenvelop "de deur uit"! Dus uw bestelling kan minder snel beschadigen! En voor de vaste prijs van €4,00 incl. de verzend en verhandelingskosten die Atelier Hobbekol al hanteerde, gaat deze verandering voor u niets extra's kosten, maar toch meer service geven in de vorm van een doosje! En zo wordt ook het kwijtraken van bestellingen tot een minimum beperkt. En mocht het in een héél enkel geval toch gebeuren, dan is uw bestelling beter te traceren met het track & trace nummer, en zodoende beter terug te vinden! Ik volg uw bestelling tot aan uw deur via internet, en mocht u er prijs op stellen, dan kunt u mij het track & trace nummer vragen, en het zo mee volgen! Nu wordt het wel héél aantrekkelijk om vanuit uw luie stoel, en via de makkelijke weg van het internet, artikelen te bestellen!




Reacties

Populaire posts