Atelier Hobbekol maakt ook kransen!


  


Hallo,

Het is alweer een week geleden dat de koning Willem Alexander hier in Ens was!
Op mijn nieuwsbrief over dit koningsbezoek, kwam een reactie van een vaste lezeres!
Deze was wel zo leuk, dat ik de hele verdere dag helemaal vrolijk rondliep!
Daar doe je het voor.... mensen blij maken!

De afgelopen week was de eerste van twee weken vakantie.
Die heb ik helemaal besteed aan de beslommeringen op internet, 
(wat het hebben van een webshop nou eenmaal met zich mee brengt).
Maar gisteravond was ik niet erg lekker en in bed liggen is niets voor mij. 
Dus heb ik heerlijk in het atelier zitten freubelen!
En er is me toch iets moois uit voortgekomen!


Ik ben er helemaal blij mee, en heb er direct maar even twee gemaakt!
Eén voor de webshop, en eentje voor mezelf!
Helemaal vrolijk wordt je hiervan, he?
Het weekend beloofd wat het weer betreft niet erg goed te worden.
Dus ik ga hier de komende twee dagen, even mee door.
U ziet na het weekend de foto's van wat er zoals is gemaakt!

De code voor de weekendkorting is dit keer... 
PAREL
Deze geeft recht op 10% korting op alles, en duurt t/m zondag 4 mei!
Vergeet niet om deze tijdens het bestellen in te vullen.
U ziet dan direct de korting verrekend!
Een heel fijn weekend, en....

Veel plezier met rondneuzen!

Atelier Hobbekol

         

 

Reacties

Populaire posts