Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol over Tofu!



Hallo,
Dit keer eens geen nieuwsbrief waarin de sieraden centraal staan,
maar onze hond Tofu!
Hij is begin van de week geopereerd aan een nekhernia.
Het heeft er in gehakt hoor....
Het was een zware operatie, en dan ben je er nog niet......
Hij heeft hééél veel napijn! Zoooow zielig!
Maar iedere dag zie je toch wel een hééél klein, "ienieminie" stukje, vooruitgang.
Hopelijk zet dit door, want hij is toch al wel 11 jaar hoor!
We hopen dat hij nog een of twee (of meer) jaren door kan, zonder pijn!  

Vandaar dat ik niet zo heel veel gedaan heb aan de sieraden deze week!
Hopelijk is de volgende nieuwsbrief weer als vanouds met nieuwe sieraden en een terugblik op de fair die morgen plaats vindt, en waar ik met een kraam ga (proberen) te staan.
Ik kan er heel kort over zijn.....
Als Tofu niet goed is, ga ik niet!

Om het weekend door te komen met wat minder goede weersberichten als wat ze eerder aangaven, geef ik een korting van 10% t/m zondagavond met de code: tofu!
Deze code geld op alles!
En voor nu wens ik u een fijn weekend, en maar hopen dat de weermannen en vrouwen het een beetje mis hadden, wat betreft de regen! 
Atelier Hobbekol!


         

Reacties

Populaire posts