Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol van Juli!


Hallo, 
Een beetje vroege nieuwsbrief, en dat komt doordat we vakantie hebben, en het programma een beetje "anders als anders" is.
Vandaag zijn de mannen "autozaken" regelen en ik heb nu mooi de tijd om deze nieuwsbrief op te stellen.
Afgelopen vakantie-week was, doordat onze hond Tofu was geopereerd aan een nekhernia, al meteen eentje van 'in de pleeg zitten'.
Ik had dan ook helemaal niet veel zin om sieraden te maken...
Maar gelukkig gaat het nu de goede kant op met hem, en dat is direct te merken aan mijn 'sieradenzin'!
Ik heb weer een armband af, en verder ben ik 'de boer op geweest met de kraam'.

Afgelopen zaterdag was de fair vlakbij Lemmer aan de beurt.
Helemaal in de natuur met m'n kraampje..... 
 
Gezellig druk was het daar, en we hebben er heel mooi weer bij gehad!
Een geslaagde dag, die voor herhaling vatbaar is.

Gisteravond was de Ladiesnight bij Moviescoop Emmeloord, weer aan de beurt!
Helaas wat aan de stille kant, doordat er veel afzeggingen waren door standhouders vanwege de vakanties!
Ik had dit keer een kleine kraam, omdat ik dacht dat er amper mensen op af kwamen in deze periode.
MIS!!!
  
Er waren toch heel wat mensen thuis gebleven die hierheen kwamen.
Ik heb me dan ook best vermaakt hoor!
Leuke mensen gezien en gesproken (en uiteraard ook nog sieraden verkocht).
En héérlijk gegeten van de Tapaz van restaurant Eindeloos!
Als u eens een andere ladiesnight wilt...echt een aanrader!

De weekend-aktie duurt dit keer een dagje langer.
U krijgt met een code korting van 10% op een bestelling t/m zondagavond 3 augustus, op het hele assortiment!
Gewoon de code tijdens het bestellen invullen, en de rest wordt vanzelf verrekend.
Maar om deze code te krijgen, moet u zich wel even inschrijven voor de nieuwsbrief!
Wie weet zie ik u dit weekend wel in de webshop!
Vast een fijn weekend!

Atelier Hobbekol!


    

Reacties

Populaire posts