Nieuwbrief van Atelier Hobbekol van 15 augustus!

  



Hallo,
Wat heb ik toch een lieve mensen in mijn klantenbestand zitten!
Vanmiddag werd ik gebeld door een mevrouw en die wilde het hele eind vanaf haar woonplaats rijden om een armband uit te zoeken bij Atelier Hobbekol.
Kijk.... DAAR doe ik het nou voor!
Voor deze leuke reacties en contacten.
Ik zie er dan ook naar uit wanneer ze langskomt!

En nu over naar de oorbellen die ik al voor het najaar heb gemaakt. 
   
  
Dit zijn enkele modellen die binnenkort in de webshop te zien zullen zijn.

Dan heb ik ook nog twee kettingen gemaakt!
 
En hiervoor geld ook net als de oorbellen, dat ze binnenkort te zien zijn in de webshop!
Zodra ze erin staan, maak ik dit via een nieuwsflits aan u bekend!
  
En als laatste nog even een bericht over onze Tofu.
Hij hersteld gelukkig goed van de operatie om hem van zijn nekhernia af te helpen.
Dat wilde ik na het nieuws dat hij deze operatie moest ondergaan aan u, toch ook nog even laten weten!


Een fijn weekend namens, Atelier Hobbekol!


    

Reacties

Populaire posts