Nieuwsbrief Atelier Hobbekol met actie!

Hallo,

Het is definitief uit met de zomer!
Nog een paar mooie dagen en dan kan de kachel weer aan!
Gezellig hoor..... (geur)kaarsjes aan en 'freubelen' aan de tafel! 
De aanvragen voor workshops, ladiesnights, en kerstmarkten,
beginnen ook al binnen te lopen.
Heerlijk vindt ik dat, met een paar mensen in het atelier een workshop te doen,
terwijl de regen op de ramen klettert!
Wilt u ook eens zo'n workshop doen?
Het is niet duur, en u hoeft er ook geen avonden voor de deur
uit om iets moois te maken.
In 2 uur maakt u al een sieraad voor uzelf, of om iemand cadeau te doen!
En... het is gezellig!!!

    

Alle informatie kunt u in de webshop terug vinden onder de rubriek 'workshops'!
En mocht u meer info willen of een workshop willen boeken?
Dan kunt u dit doen onder 'contact'!

Dan het volgende....
Atelier Hobbekol is blij met haar nieuwsbrieflezers! Heel blij!!!
En daarom ga ik een leuke actie doen.
Alleen voor de nieuwsbrieflezers verloot ik dit armbandje,
van paarse glaschips, en een grote fimo bloem!


Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is in één woord neerzetten
wat u denkt als u de nieuwsbrief van Atelier Hobbekol binnenkrijgt!
Dit kunt u doen op: info@atelierhobbekol.nl
Ik ben reuze benieuwd maar uw reacties!
U kunt uw reacties insturen tot vrijdag 17 oktober!

De weekend-actie met de beschermengeltjes gaat ook nog even door!
Deze piepkleine beschermengel wordt wel zo gewaardeerd door de klanten, dat ik zoiets heb van....
waarom iets nieuws als mensen dit zo leuk vinden?


Fijn weekend namens, Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts