Nieuwsbrief van www.atelierhobbekol.nl

  
Hallo,

Afgelopen week ben ik naar de groothandel geweest om Aluminium Wire in te kopen.
Met de komende feestmaanden is dit altijd een blikvanger in mijn sieraden!
Maarrr... als het gesorteert hangt, nodigt dit natuurlijk uit om ermee aan de slag te gaan.
En hier dus alweer een paar nieuwe modellen oorbellen die ik van dit materiaal gemaakt heb.

  

Tegenwoordig hebben ze meer als alleen maar aluminium draad.
Deze glitterversie vindt ik het feestelijkst...

 

Al deze modellen komen nog dit weekend in de webshop voor maar €3,95 per paar!!!
U kunt nu dus feestelijke oorbellen voor de feestmaanden inslaan.
Maar wees er vlug bij, want de ladiesnights en kerstmarkten beginnen weer, 
en dan gaat het hard met de oorbellen!
*
Ik wil u ook nog even voorstellen aan een dame die mij mailde met de vraag,
of ik haar 'tuttels' aan het assortiment in de webwinkel toe wilde voegen.
Ik maak nog steeds alles zelf, dus dit was geen optie!
Ze heeft zelf geen webshop of facebook en dus kunt u ze daarom ook nergens bekijken.
Maar ik vindt ze wel zo leuk dat ik met haar heb afgesproken dat ik ze in de nieuwsbrief toon.
Dit zijn ze...

 

Informatie over deze 'tuttels' kunt u krijgen door te mailen naar:
"Nijntjes Tuttels"
Nanda... veel succes met je leuke 'Tuttels'!
*
En als laatste natuurlijk weer de weekendactie!
Het is een succes, maar de beschermengeltjes moeten natuurlijk wel speciaal blijven om weg te geven!
Daarom slaan we even een weekje over en geven dit weekend 10% korting met de code: herfst
Volgende week weer beschermengeltjes als actie, maar voor nu....
Een fijn weekend namens, Atelier Hobbekol!

 

Reacties

Populaire posts