"Mama" Atelier Hobbekol!

Deze week heb ik dit horloge mogen maken, ennnn.... verkopen!
Dit doet toch zéééér! Hahahaha.
Weer "een kindje van Atelier Hobbekol " die een andere mama heeft gekregen!
Maar alle gekheid op een stokje....
Soms springen er sieraden uit waarvan je denkt, "hmm... zal ik hem zelf houden"?
Uiteraard kan dit niet, domweg omdat ik anders het atelier binnen no time vol heb liggen met sieraden die ik toch niet allemaal kan gaan dragen!
Afijn.... De nieuwe moeder lijkt me een hele lieve mama, die blij is met haar nieuwe kindje! ;-)


Ook is er weer een nieuwe kleur aan de serie wire-armbanden toegevoegd!
Je kunt nu dus kiezen uit de kleuren: roze, paars, blauw, en deze laatste zwart/zilverlook!
Deze zijn allemaal (nog) te vinden in de webshop!
A.s. week beginnen de ladiesnights in Emmeloord, en dit is een uitermate geschikte plek om ze 'live' aan het publiek te tonen, en uiteraard te verkopen.

Echte feestsieraden voor de komende kerstperiode!


Reacties

Populaire posts