Nieuwsbrief Atelier Hobbekol

  

Hallo.
Ik heb een hele drukke week achter de rug!
Workshops wisselden elkaar af met ladiesnight's, en er moest tussendoor ook nog gewerkt worden op een andere plek als het atelier!
Maar het is bijna weekend, en dus heb ik hopelijk weer wat meer tijd om de nieuwe ideeën die ik in mijn hoofd heb uit te gaan werken.
Het enige wat ik verklap is, dat het om een nieuwe workshop voor kinderen gaat. 
En uiteraard moet ik ook nog verder met de kettingen voor de feestmaanden!
Het moeten modellen worden, met net dat beetje meer 'bling bling'!
De Horloges moeten ook weer bijgevuld worden, en dus ben ik voorlopig nog wel even zoet.


Zoals beloofd wordt er (op veler verzoek) dit weekend weer een GRATIS bescherm-engeltje bij uw bestelling in gedaan!
Daar hoeft u helemaal niets voor te doen!
Ik doe hem gewoon bij uw bestelling in, en dit keer dus geen kortingscodes e.d.


Fijn weekend, namens Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts