Atelier Hobbekol wenst iedereen een mooi 2015 toe, en ook nog even een kortingscode!

Hallo.
Het jaar 2014 is bijna ten einde!
Een jaar waarin ik het uiterlijk van de webshop een niewe look heb gegeven.
Zo was hij....



En zo is hij geworden!
Een look die wat frisser en rustiger oogt....



Een jaar waarin weer veel gebeurt is.....
Op privé gebied, waarin u o.a. heel erg heeft meegeleeft met het wel en wee van mijn honden.
Ik heb dit zeer erg gewaardeerd!


(Hond 'Tofu' is er trouwens goed doorheen gekomen). :-)
Maar ook op zakelijk gebied!
De crisis is aan het "wegrennen" en de mensen krijgen weer vertrouwen in de economie.
En Atelier Hobbekol is er 'haast' ongeschonden uitgekomen!
Het was iedere keer best wel spannend, als er weer een grote webshop de deur moest sluiten.
Maar we zijn er doorheen gekomen, en gaan er in 2015 nog harder, en met nieuwe ideeën tegenaan!
(Als u trouwens ook ideeën heeft, mail ze mij en ik kijk wat ik voor u kan betekenen)!
En dan is nu de tijd gekomen om u als trouwe nieuwsbrieflezer, maar ook alle nieuwe klanten en lezers die in 2014 er bij zijn gekomen te bedanken en een heel goed, vruchtbaar, en vooral gezond 2015 toe te wensen!
Hopelijk komen wij elkaar in 2015 ergens met de kraam in het land tegen. 
En nu lekker genieten van de oliebollen, appelflappen, champagne, en andere lekkernijen!
Tot in 2015!

Reacties

Populaire posts