Feest bij Atelier Hobbekol!!!!!!

Sieraden Webshop | Atelier Hobbekol | Exclusieve handgemaakte Sieraden

Hallo.
Het is alweer een tijdje geleden dat er een nieuwsbrief is verstuurd.
Deels omdat er een storing in het gedeelte zat wat de nieuwsbrieven verzend, maar ook omdat ik doodleuk 'pech' had!
Er was, zoals u weet weinig zon te zien de laatste week, en dat heb ik nu eenmaal nodig om mijn sieraden te fotograferen.
En toen er eindelijk een zonnetje tevoorschijn kwam, liet mijn camera me in de steek!
Tjah.... en dan duurt het lang als je op de zon moet wachten tijdens een Nederlandse winter!
Nu ben ik dus overgestapt op een andere manier van fotograferen.... het kan nog wel verbeterd worden, maar het begin is er.
Iets minder naar mijn smaak, maar wel zo duidelijk.

  

En... er is iets te vieren!!!
Atelier Hobbekol bestaat 5 jaar!! 
Een periode waarin ik mijn hele ziel en zaligheid heb gelegd, en vooral.... héél véél sieraden gemaakt!
En wat vond ik dit leuk zeg!!! 
Maar ik heb de afgelopen jaren ook veel geleerd op het gebied van het runnen van een webshop!
Zo'n 5 jaar geleden dacht ik dat ik met het inrichten van de shop "het wel gehad had, en zomaar kon gaan starten"!
MIS! 
Wat kwam daar veel bij kijken zeg!
Je blijft aan de gang met de layout (inrichting veranderen), gevonden blijven worden op google, allerlei soorten social media bijhouden, (bedenken wat ik in de nieuwsbrieven ga zetten) ;-) , inkopen van materiaal, beurzen en de media afspeuren naar de komende trends, op kunstmarkten en braderiën staan met de kraam, winkels en etalage bijhouden, etc.  En nog heb ik lang niet alles op dit gebied geleerd.
En dan zijn er ook nog de "collega-webshophouders".
Heel veel leuke mensen heb ik in de afgelopen jaren ontmoet, maar er is ééntje die er uitspringt, en eigenlijk een vriendin is geworden!  
Dat is Esther van Het kralenstulpje!
Zij gaf op al mijn vragen geduldig antwoord als ik weer eens ergens niet uitkwam met de instellingen van de webshop!
Ook mailden we (onder het genot van een glaasje port) op facebook of privé, en hadden lol, zoals het verhaal wat de geschiedenis in gaat als, dom dommer domst....
Ik had bij haar eens flyers besteld om in de brievenbus te doen. Jason, de jongste van onze twee zoons helpt me altijd en had het 'goede idee' om het onder de ruitenwissers van auto's te doen. Zo gezegd, zo gedaan! Alleen..... het was een bloedhete zomer, en de flyers begonnen te smelten en aan de autoruiten te plakken! Zo stond 'definitief' reclame van Atelier Hobbekol op alle autoruiten in de straat! Het heeft ons heel veel tijd gekost om met een emmer met sop alle inkt van de autoruiten te verwijderen!
Esther... op naar de volgende 5 jaar, en hopen dat we er daarna nog meer mogen krijgen! 
*

En dan is het nu tijd voor enkele nieuwe modellen in nieuwe stijl!

  

 Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts