NIEUWSBRIEF van Atelier Hobbekol!

Hallo.
Terwijl ik dit schrijf is het buiten mooi weer. Dusss.... even een verkorte versie van de nieuwsbrief deze week! Ik heb afgelopen week opdrachten voor bruidssieraden gemaakt. Erg leuk om te doen, maar.... ik had toch even geen inspiratie door dat sombere en kille weer wat er steeds was. Gelukkig is dit uiteindelijk toch goed gekomen, en als de klant "haar model" eruit heeft gezocht, kan ik de foto's laten zien in de volgende nieuwsbrief!
Verder had ik een schattig horloge gemaakt van zachtroze glasschips.

 

Dit model heeft echter niet de webshop gehaald omdat hij in de verloting was gedaan bij de ladiesnight in Ens.
*
Dit weer nodigt ook uit om met oorbellen te lopen pronken!



Prachtige materialen geven dit een tijdloos karakter!
*
En vergeet niet dat er bij zonnig weer enkelbandjes horen!


Er zijn nog twee modellen beschikbaar dus als je ze wilt, kun je maar beter snel zijn!

*
Een fijne dag namens, Hobbekol!

Reacties

Populaire posts