Atelier Hobbekol en Aanbieding kralen-assortie!

Hallo.
Het is weer even geleden dat u een nieuwsbrief van me kreeg.
Het zijn hier drukke weken geweest. En nog!
Allereerst natuurlijk onze jongste zoon die zijn diploma gehaald heeft!
Een hele prestatie waar wij als ouders bijzonder trots op zijn!


Verder ben ik druk geweest met de ladiesnight in moviescoop Emmeloord, en opdrachten. 
Maar ook met voorbereidingen voor de komst van.....ons nieuwe hondje!
Er was na onze Tofu die we in januari hebben moeten laten inslapen, weer een plekje vrij gekomen in de roedel.
Lekker relaxted met twee oude honden wandelen, maar toen wij hoorden dat dit hondje wat vergroeide voorpootjes heeft
en zich als een 'skippie' verplaatst, hoefden we hier niet lang over na te denken....
Hij is hier welkom!
Hij zit nu nog in Spanje, maar eind volgend week is het zover dat we hem hier in Nederland op kunnen halen.
Foto's volgen natuurlijk als hij hier is!
*
En dan ben ik ook druk bezig met de inkoop!
Nieuwe najaarskleuren, stijlen en materialen, maken dat er twee keer per jaar nieuw materiaal ingekocht moet gaan worden!
Leuk, maar tijdrovend (en duur )!
*
Verder is er weer een aanbieding!
Ik heb doosjes met kralen en materialen in de aanbieding, waarvan je zelf een ketting kunt maken!
4 voor 5 euro!


Ze zijn er in vier verschillende kleurschakeringen.
Ik heb ze apart in de webshop geplaatst, zodat u ze per kleur kunt bestellen!
De voorraad is beperkt, dus mocht u meer van deze doosjes willen, 
even een berichtje naar info@atelierhobbekol.nl
en ik probeer nog meer te bestellen.
(TIP! Ze zijn ook leuk voor kinderfeestjes)!
Fijn weekend namens:

Reacties

Populaire posts