En weer is er een week voorbij, en kijk eens naar het weer???
Ik hou van de herfst, maar nu nog even niet hoor! 
Al krijg ik al wel de herfstkriebels qua sieraden maken, moet ik toegeven...
Afgelopen week had ik maar weer eens een model van een armband van drie jaar terug, via Facebook gedeeld. 
En zie....? Allemaal reacties!!
Laat dit nou net de armband zijn, waar ik meerdere van wil gaan maken de komende tijd.
Zo zie je maar weer... "ik heb een voorruitziende blik gehad"! ;-)
Want nu zie je deze modellen overal opduiken!


*

En heeft u al wel eens meegekregen dat:
- Vanaf 50 euro besteding, de brievenbusverzendkosten helemaal GRATIS zijn?
- Zodra uw betaling binnen is, uw bestelling direct weg gaat?
- Alles ECHT door mijzelf met de hand gemaakt is?
- Dat ik enorme service en garantie bied?
- Dat de prijs voor een sieraad zeer scherp is?
- U ook uw sieraden bij mij kunt laten repareren?
- U ook een gezellige workshop bij mij kunt boeken?

*


Fijn weekend!

Reacties

Populaire posts