Atelier Hobbekol heeft een nieuwe exclusieve sieradenlijn!

De herfst is nu echt begonnen hoor... tijd om het over een andere boeg te gaan gooien.
Ik heb besloten dat ik wat meer exclusieve sieraden aan ga bieden.
Dit doe ik natuurlijk als extra, dus de betaalbare maar unieke sieraden blijven ook in de webshop aanwezig!
En uiteraard worden ook deze modellen door mijzelf met de hand gemaakt!
Zo is er voor ieder wat wils!
De exclusieve lijn is er eentje van (half)edelsteen, keramiek, en glaskralen, eventueel aangevuld met hier en daar wat acryl, omdat sommige modellen anders te zwaar zou gaan worden!
Dit is er zo een!



Zwart/gele Serpentijn kralen die geel/groen oplichten door de mengeling van kleuren, en waarbij een grijze kraal van Keramiek gebruikt is. Daartussen zitten Serpentijn 'keizeltjes' en acryl tussen-kraaltjes die het geheel afmaken, en dus zoals gezegd  niet al te zwaar maken!
Verder heb ik de afgelopen week deze modellen nog gemaakt....


Ketting van lava-kralen, en kralen van Keramiek.

 

Een ketting met turqoise resin kralen en kralenschijfjes van kurk.


En last but not least, een ketting helemaal gemaakt van keramieke kralen en glaskralen.
Deze modellen zijn nog niet toegevoegd in de webwinkel omdat ik zeker wil weten wat ik aanbied, en daar natuurlijk het nodige speurwerk aan vast zit!
Bent u nieuwsgierig wat er nu al in staat, dan kunt u dit zien onder het tabblad 'Exclusieve sieraden"!



Reacties

Populaire posts