Nieuwsbrief Atelier Hobbekol 06-01-2018

Daar is ie dan... de eerste 'echte'nieuwsbrief' van 2018, en het jaar waarin ik officieel weer mag gaan starten! Wat ben ik daar blij om zeg! Weg met de verveling, want die muren in onze kamer daar ben ik intussen wel op uitgekeken! En de geraniums daar heb ik altijd al een hekel aan gehad en ingeruild voor orchideën. Die hebben weinig verzorging nodig dus daar was ook geen eer aan te behalen! Ik ben mijn tijd intussen gaan besteden aan het uitzoeken en opruimen van het atelier, zodat alles er over een poosje weer op en top bij staat. Dit lukt allemaal niet meer zo snel als voorheen, dus doen we het gewoon "op z'n stoffels"! Drie dagen terug heb ik de onderste kasten uitgezocht en opgeruimd. En buiten om dat het een goede conditionele oefening voor me was, heb ik doordat ik moeite heb om vanuit m'n knieën weer rechtop te komen, en dat telkens weer, behoooooorlijke pijn opgebouwd. Ik kan haast niet meer op mijn achterwerk op de stoel zakken zonder gekreun! Hahaha.
Intussen zijn er ook weer de nodige veranderingen doorgevoerd met het uiterlijk van de webshop! Niet helemaal mijn ding al dat wit tegenwoordig, dus ik heb er zo goed en zo kwaad als het ging toch ietsiepietsie kleur en natuurlijke materialenlook aan toegevoegd zodat en niet zo kil overkomt en er toch een klein beetje van warmte inzit. Ik denk maar zo... die kleuren komen vast weer eens in de mode en dan kan Gerda weer 'los' gaan! Ook zijn er weer wat nieuwe items in de webshop toegevoegd. Het resultaat van een hele lange tijd voorzichtig aan freubelen, en da's verrassend goed gegaan zonder druk van iemand in m'n nek dat ik tempo moet maken! Dus... zo doorgaan zou ik zeggen!

 

Als eerste een donkerblauwe set met Cloisonne kralen! Dit zijn handgemaakte emaille kralen waar iedere keer een laagje overheen gemaakt en dan steeds weer gepolijst wordt!
Aan de ketting hangt een olifant en de armband een hert. 
De tweede variant is een roze set.


U kunt deze twee sets vinden in de nieuwe rubriek 'sets', 
of door op de foto te klikken waar u direct in het bestelproces komt!


Als derde is er de blauwe wrap-bracelet...
Een wikkelarmband die je 2x om je pols kunt draaien en die gemaakt is op rondleer!


En als laatste in de rij, een dromenvanger waarvan de diameter 15 cm is.
Lekker zwart/wit wat dus haast in ieder interieur past!




 En dan toch nog even dit....
Afgelopen nieuwjaar hebben wij met pijn in ons hart afscheid moeten nemen van onze Puli.
Het hondje wat altijd zo gewillig bij de sieraden ging zitten alsof ze dacht... ik wil ook op de foto!
We missen haar vreselijk, mede omdat ze 15 jaar heeft mogen worden. Dat is een hele tijd!
Het fotomodelletje van Atelier Hobbekol is niet meer.....



r.i.p.

Reacties

Populaire posts