Om maar eens even met de deur in huis te vallen..... Atelier Hobbekol geeft ook workshops!
Nou heb ik dat al vanaf 2010 gedaan, maar door omstandigheden kan ik geen grote groepen meer doen en heb dus moeten besluiten om kleinere goepjes te doen. Maar... ik vindt dit eigenlijk wel prettig zo! Niks rennen van de één naar de ander, maar gezellig met een klein groepje onder elkaar in alle rust freubelen.... Ik houdt van overzicht en gezelligheid en dat waren die grote workshops nou niet bepaald. Dus je kunt met een gerust hart mailen om een workshop vast te zetten. Ik zie er naar uit!!!

Dit ziet er toch intiem en gezelig uit?


En dit dan?



Of wat dacht je van je eigen sieraden voor je bruiloft maken?
Ook een leuk idee!


Zo is er altijd wel een reden om een gezellig avondje te hebben!
Voor groot en klein!
Kijk maar eens in de webshop: www.atelierhobbekol.nl


M.v.g. Atelier Hobbekol 







Reacties

Populaire posts