Ik heb afgelopen periode de nieuwe materialen die ik bij de
groothandel besteld had, binnen gekregen en ik kan uiteraard ook niet wachten
om te beginnen met de voorjaars-sieraden.
Ik ben al wel met een paar dingen bezig geweest, maar die kunnen pas in de
webshop als het mooie weer doorzet. Zo is het nou eenmaal. Mensen beginnen
met shoppen als het mooi weer is. 
Om u alvast mee te laten genieten heb ik enkele afbeeldingen hieronder geplaatst.

   

Dit is een 3 dlg. set blauwe armbandjes en kost  €11,95

   

Dit is een armband met allemaal frisse kleuren die €11,95 gaat kosten.

LET OP! Dit zijn de prijzen ZONDER de €4,25 verzendkosten! Mocht u nou de sieraden goedkoper willen bestellen dan kan dit uiteraard ook. Ik verstuur het dan in een (hergebruikte) bubbeltjes envelop met postzegels. Dat is uiteraard goedkoper. Maar het risico van zoekraken of beschadigen is dan voor uzelf! Als u hiervoor kiest laat het me dan even via info@atelierhobbekol.nl weten. 
De dromenvangers zijn nog niet berekend, maar die kunt u begin voorjaar ook in de webshop verwachten.
Mocht u nou niet willen wachten met bestellen tot al deze artikelen in de shop staan, schroom dan niet om contact met me op me te nemen via: info@atelierhobbekol.nl 

                          

Dat was het alweer voor deze nieuwsbrief. Fijne week namens Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts