Heeft u ook zo van de zon genoten afgelopen week? Ik wel en hoe! Het resultaat? Ik heb helemaal geen sieraden gemaakt! 
Ik heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de laatst gemaakte te fotograferen , want in de zon geeft nog steeds de mooiste uitstraling is mijn mening. Vandaar dat je ook in de webshop altijd verschillende bruine tinten van de schaal ziet, die altijd weer heel anders van elkaar opkleuren aan de hand van hoe fel de zon op dat moment schijnt!
Dat 'vieze wit' geeft totaal geen warmte in een webshop! 
Ik vind het helemaal mooi, als de natuur ook te zien is op een foto.
Ik probeer in de zomer dan ook van alle kettingen minimaal één foto te maken waar ze op een buste in de tuin staan "te pronken"!
Zo mooi, zoals hier links onder op de poster te zien is.......



Hou de webshop de komende weken in de gaten voor eventuele nieuwe artikelen die geplaatst gaan worden. En voor moederdag heb ik alvast de hele maand een korting van 15% met de code: moederdag. 
En deze is geldig t/m....... moederdag 2018!
Ook is er binnenkort wel een hele leuke aktie als je iets besteld. Maar daar vertel ik u volgende week meer over!

Fijn weekend namens: Atelier Hobbekol  

 
M.v.g. Gerda Beintema 

Reacties

Populaire posts