Hallo allemaal!

Wat een week heb ik achter de rug! Een drukte van jewelste door de laatste lootjes vanwege de nieuwe privacy wet (de AVG) die vandaag is ingegaan!
Maar het is klaar en ik denk maar zo... "we gaan goed beslagen ten ijs"!
Hiermee bent u als consument beter beschermd als u op internet inkopen doet.
Dan is er ook nog een nieuwtje.... Atelier Hobbekol heeft vanaf vandaag een keurmerk van WebwinkelKeur! Dit betekend dat mijn webshop gekeurd en goedbevonden is voor u als consument! Dit geeft toch wat meer vertrouwen voor u als klant! Het enige nadeel voor mij is, dat ik weer vanaf onderaan moet beginnen met het sparen van positieve reviews! Dus als u zich geroepen voelt een beoordeling over Atelier Hobbekol te plaatsen, dan wordt dit zééér gewaardeerd op www.atelierhobbekol.nl !!! U kunt dit op verschillende
plekken in de webshop doen, zowel bovenin, aan de zijkant, of onderin.



Dan ben ik tussendoor even bezig geweest voor de webshop SpeldinHooiberg op Facebook waar de sieraden voor het goede doel (de dieren in de Oostvaardersplassen) verkocht worden.  En ook nog eens voor Atelier Hobbekol zelf, met oorbellen. Ze worden nog dit weekend in de webshop geplaatst. Evenals de laatstgemaakte dromenvangers die
door de drukte nog niet geplaatst waren.

      


En ook direct maar even foto's op de pagina workshop informatie geplaatst van ons huis, waar de gezellige workshops gegeven worden.
Gewoon.... no nonsens! Een gezellige tussenwoning, waar de zolder tot een groot Atelier is verbouwd!

     

Dan rest mij nog u een fijn weekend toe te wensen met lekker warm weer! Geniet ze!


M.v.g. Gerda Beintema. 

Reacties

Populaire posts