Moederdag cadeau's bij Atelier Hobbekol

Het is een druk weekje geweest voor mij met de sieraden die in de webshop van SpeldinHooiberg  moesten komen te staan. Maar alles is aangekomen en intussen zijn er al een paar items verkocht, waar voer voor de dieren voor gekocht kan gaan worden. Als u eens wilt gaan neuzen in deze webshop kan dat via deze link!


En ja hoor.... het is zowat moederdag! Als u nu uw bestelling plaatst,
verzend ik het vandaag nog en heeft u het misschien nog op tijd in
huis voor moeder! Is een mooie dromenvanger is misschien een idee?


Al de grote dromenvangers worden met pakketpost verstuurd en dit zit bij de prijs inbegrepen! Dat komt er dus niet nog eens overheen! Als iedereen in het gezin een beetje meebetaald, heb je al snel het bedrag bij elkaar voor zo'n uniek en handgemaakt cadeau! 
*
Ook zijn de enkelbandjes er weer!


Na de afgelopen warme dagen ben ik helemaal "in the mood" gekomen voor zonnige en vrolijke hippie-sieraden! Er staan er 5 in de webshop, als u een andere stijl of een bepaalde kleur wilt, dan kunt u mij dit laten weten  en dan zorg ik dat het voor u gemaakt wordt! Verder krijgt iedereen die een bestelling plaatst zo'n zonnig enkelbandje GRATIS erbij!!! (Zolang de voorraad strekt).

 

Dan wens ik verder iedereen een fijn weekend en een mooie moederdag namens, Atelier Hobbekol! 

M.v.g. Gerda Beintema


Reacties

Populaire posts