rainbow dromenvangers van Atelier Hobbekol

Deze week ben ik weer druk geweest
om nieuwe dromenvangers te maken. En ze zijn allemaal geworden zoals ik wilde! Dit keer heb ik eens iets anders gedaan als de "spinnewebben" in het midden gemaakt. Namelijk, gehaakte/kantklos kleedjes geverft!
Het resultaat is erg mooi geworden en de kleuren zijn precies zoals ik ze in m'n gedachten had voordat ik hieraan begon. Er zit zelfs één in rasta-style bij!  
Echte "rainbow" dromenvangers dus!


Ze zijn bedoelt voor een hippiefeest wat volgende maand plaatsvindt. Maar als ze voor die tijd verkocht zijn, maak ik gewoon weer andere! 

 

Omdat ik toch lekker bezig was en de nodige inspiratie had, ben ik ook nog even doorgegaan om een set te maken van kralen die ik al een poosje klaar had liggen om er 'iets van te maken, maar niet wist wat'....


Dit is het geworden en deze dame is helemaal tevreden met het resultaat! 

Volgende week krijgt u de nieuwsbrief die geheel in het teken staat van de nieuwe wet op de privacy (AVG) die per 25 mei ingaat! Ik ben er al wéken erg druk mee geweest en nu is het nog een kwestie van kleine puntjes op de i zetten en dan is Atelier Hobbekol klaar voor deze wet, die toch de nodige zorgen en werk voor ondernemers met zich meebrengt!

Tot volgende week!


M.v.g. Gerda Beintema    

Reacties

Populaire posts