Het hippiefeest komt steeds dichterbij!

Door de Ziggo-storing heen schrijf ik deze nieuwsbrief in de hoop dat hij vandaag bij iedereen aankomt, want alle mails van gisteren kreeg ik een paar uur geleden ook pas binnen.... Maar we gaan er met volle moed aan beginnen! 

Afgelopen week was een week van hangers maken in Ibiza-Style voor het aankomende hippiefeest! Ik heb in plaats van kant en klare hangers nu eens zelf hangers gemaakt. Wat was dat leuk om te doen zeg! En bovendien had ik ook weer eens iets bedacht wat een hippie nu echt wil en dat is... een gevlochten haarbandje! Helemaal gelukt al zeg ik het zelf! Misschien kan ik er van de week nog wat meer maken, want met ééntje kun je natuurlijk niet aankomen op een hippiefeest, he? 


Alle nieuwe items komen nog deze week in de webshop te staan en als ze verkocht zijn voor het hippiefeest, heb ik genoeg andere dingen gemaakt voor alle "hippies"!

      

De dromenvangers "gaan ook mee op reis"! 




Dan wens ik u een fijn en uiteraard zonning weekend toe!


M.v.g. Gerda Beintema.   


Reacties

Populaire posts