Atelier Hobbekol met 2 verlotingen!!!

En alwéér een week voorbij! Voordat je het weet zitten we in de herfst. Ik kreeg dan ook gisteravond ineens spontaan de behoefte om alvast te beginnen met de najaars-sieraden! Maar (gelukkig) kom ik daar nu nog niet aan toe omdat ik het druk heb met de SALE en me moet oriënteren op wat de trend nu weer gaat worden qua kleur en modellen. Maar zodra ik hier achter ben, krijgt u dit uiteraard te weten! Ik probeer zolang als mogelijk is te genieten van deze zomer, met de Ibiza-trend! Wat zie je het toch veel... Vrouwen en zelfs de jongere generatie die compleet als hippie gekleed gaan! Hopelijk zet dit volgend jaar nog een beetje door! 

Ik heb de afgelopen week een hoed verkocht nog voor hij goed en wel in de webshop kwam te staan! Ik laat u nog eventjes meegenieten want hij gaat er binnenkort weer uit! De enige kleur die ik nu nog heb is een lichte camel-kleur.
Maar die is nog helemaal kaal en moet nog bewerkt worden!



Dan ben ik ook nog met wat anders bezig geweest, namelijk t-shirts verven! Hartstikke leuk om te doen en het eindresultaat is iedere keer weer anders en een verrassing hoe het er nu weer uitkwam, als ik het uitspoelde! Het
zijn allemaal pastel-tinten geworden! Ze zijn vanaf nu in de webshop te koop! De kindermaten voor 5 euro p. st. en de volwassen maten voor 10 euro p. st.!


En dan wil ik ook nog even een zonnige ketting laten zien, die ik als laatst gemaakt heb. Deze is voor de dames met de wat vollere halsomvang. Een grove ketting vanwege de grote keramieke kralen en glasparels, waarbij houten kralen zijn gebruikt om het geheel niet te zwaar te laten worden!



En 'last but not least'! Deze maand twee verlotingen! De eerste is het enkelbandje voor de mensen die een beoordeling zouden neerzetten.


Het kwam mondjesmaat op gang zodat ik er even mee gewacht heb totdat ik een paar beoordelingen had om te kunnen verloten. Een mevrouw die anoniem wenst te blijven heeft hem gewonnen. Heel veel plezier ermee! 
~
En de volgende verloting is die van de tweede kwartaal-verloting van dit jaar alweer, onder de vaste nieuwsbrieflezersEen suede veter-ketting met daaraan een grote metalen "tree of live" bedel!

 

Deze is gewonnen door mevr. W. G.! Vanwege de nieuwe privacy regels mag ik dus niet meer zomaar zonder toestemming een volle naam op internet noemen. Maar ik weet dat dit gelezen wordt door diegene die hem gewonnen heeft en ik neem zo spoedig mogelijk contact op om de ketting die kant op te sturen! En voor diegenen die ook zo'n mooie ketting zouden willen aanschaffen....er staan er nog 3 van in de shop voor een wel heel leuk prijsje!

Dan rest mij nog u een fijn weekend toe te wensen met een hoop zon en vergeet niet als u een bestelling plaatst om de kortingscode in te vullen tijdens het bestellen! Want achteraf is het helaas niet meer mogelijk dit te verrekenen! U loopt zo 10% korting mis die het net leuk maken om eens iets te bestellen wat u normaal niet zo snel zou doen!


Dus... niet vergeten! 


M.v.g. Gerda Beintema   

Reacties

Populaire posts