Het is volgens mij onnodig om te zeggen hoe warm het is! Normaal heb ik er geen last van, maar ondanks dat ik niets van hitte voel ging er gisteren iets gebeuren in mijn lijf waardoor ik dacht... "en nu naar de koele beneden-verdieping voordat ik omval"! Heel gek! Je lijf geeft zelf aan hoeveel hij kan hebben ondanks dat je denkt dat je nog wel verder kan....


Ik ben deze week ook druk geweest met de nieuwe rubriek 'Baby en kinder artikelen'. Er zijn meer speenkoorden aan toegevoegd, waarvan de eerste twee geplaatsen nog t/m 31 juli voor een kennismakingsprijs van 10 euro per stuk te koop zijn. Daarna gaan ze voor de normale prijs verder!



En dan is er nog een rubriek bij toegevoegd, die ik 'kinderwagen-rammels' heb genoemd! Leuke rammelende speeltjes om aan de kinderwagen of buggy te knopen en dan... "rijden en rammelen maarrrr"! Hopelijk een groot succes voor uw kleintje. Binnenkort komen er nog meer nieuwe rubrieken bij, maar die zijn nog in ontwikkeling!



Ik merk aan de bestellingen van de matarialen dat er de laatste dagen een stijging in zit. In de statistieken van google-analytics zie ik ook dat er veel bezoekers op mijn materialen pagina's kijken. Nou kan ik mij zo voorstellen dat iedereen naar binnen vlucht en iets gaat zoeken om de tijd door te komen. Ik denk zo als ik die statistieken bekijk, dat er mensen spontaan aan het freubelen gaan! Dus had ik de volgende aktie bedacht... Tot en met zondagavond 29 juli geef ik een hitte-korting van 15% op alle materialen en benodigdheden, met de code: hitte U kunt deze code uiteraard zo vaak gebruiken als u wilt, maar dan moet u het wel even tijdens het bestellen invullen, want achteraf kan het niet meer verrekend worden in het systeem!


Nou... dan rest mij weer u een fijn weekend en veel sterkte met de hitte toe te wensen. En voor diegenen die gaan freubelen en hobbyen... 'veel plezier'!


M.v.g. Gerda Beintema.  

Reacties

Populaire posts