Het warme weer houdt maar niet op, he? Héérlijk! Dit is toch een mooir zomer? En voor diegenen die er dankzij lichamelijke klachten niet tegen kunnen, zijn er tegenwoordig betaalbare apparaten die het draaglijk maken, zodat deze mensen gelukkig ook nog kunnen genieten van de zomer! 

Ik had het vorige week al verteld dat ik ergens mee bezig was.....Het is een nieuwe workshop voor kinderen. (Maar ook volwassenen  kunnen deze volgen) n.l. een workshop haarbandje vlechten.


Deze gaat 10 euro voor kinderen kosten en voor volwassenen €12,50. Omdat deze langer zijn en hier meer materialen in verwerkt gaan worden.

En dan heb ik ook nog een nieuwe rubriek... Speenkoorden!
Er staan tot nu toe maar twee modellen in, maar dat worden er binnenkort meer. Hou het dus in de gaten! 




En verder zijn wij alweer op pad geweest naar materiaal voor de najaarssieraden. Hele mooie dingen zitten ertussen en ik werd weer "helemaal hebberig" zoals het een kralenliefhebster betaamd! Haha. Afijn... ik heb me netjes ingehouden omdat er nog meer ingekocht moet gaan worden de komende maanden. 

De pagina 'zakelijke mogelijkheden' (helemaal onderin de webshop) is ook weer bijgewerkt met o.a. het 'visitekaartje' van vloerenbedrijf 'Au Chateau'! De afbeelding op het kaartje was in de lengte en ik moest
het mozaïek op een plaat van 1 meter hoog en 70 cm breed zien te krijgen. Dus heb ik mijn eigen ontwerp er maar op losgelaten en ben helemaal tevreden met het resultaat. En wat nog belangrijker is, de eigenaars ook!     




Ook zijn de aanbetalingen voor de workshops gelijk getrokken tot 5 euro. Het was ook zo verwarrend al die verschillende bedragen. En ik kan me voorstellen dat een hoger bedrag toch tegenhoudt tot het boeken van een workshop. De enige uitzondering hierop zijn de workshops"parelknopen" en "glasparels rijgen". Dit zijn toch dure materialen dat ik voor die tijd in moet kopen en ik kan me niet veroorloven om hier steeds mee 'het schip in te gaan' omdat mensen gewoon niet op komen dagen zonder af te zeggen en ik met de schade blijf zitten. Daarom veranderen de aanbetalingen voor deze workshops niet!

En dan zijn er nog steeds de aktie 'gratis armbandje' bij iedere bestellingen 10% korting op alle sieraden en slippers. Ook op de SALE artikelen en nieuwe modellen met de kortingscode: sale 
Ik kan het niet genoeg benadrukken... wilt u dit alstublieft tijdens het bestellen doen? Want achteraf kan het niet meer in het systeem veranderd worden. U wordt er zelfs tijdens het bestellen aan herrinnert als u een code heeft deze in te vullen in het daarvoor bestemde vakje! Gemakkelijker ik het niet voor u maken. 

Dan rest mij weer zoals gewoonlijk u een fijn weekend toe te wensen en geniet van deze zomer die alleen maar warmer schijnt te gaan worden!

M.v.g. Gerda Beintema.   

Reacties

Populaire posts