U zult zich waarschijnlijk steeds afvragen waarom de aanhef boven iedere nieuwsbrief anders is. Ik vindt zelf dat de nieuwsbrieven een persoonlijk tintje moeten hebben, want onpersoonlijke en  zakelijke zijn er al genoeg. Dus de ene keer schreef ik in het algemeen naar iedereen toe (hallo) en de andere keer bij naam (beste...). Ik was daar niet helemaal tevreden over, maar vond het wel kunnen dat dit zo afgewisseld werdt. Tot ik van de week een mail van een
klant kreeg waarin de nieuwsbrief onderaan stond en ik eigenlijk best wel een beetje van de toon van de aanhef schrok. Ik zal het u uitleggen....  Het systeem van mijnwebwinkel is zo ingesteld dat ik alleen maar bepaalde
tekens en daar tussenin 'naam' in moet toetsen en dan wordt automatisch de naam van diegene ingevuld die zich voor de nieuwsbrief heeft ingeschreven. Zou je denken... tot zover goed, het komt vriendelijker en persoonlijker over, toch? Nu zag ik dus in de mail van deze bewuste klant bovenaan de nieuwsbrief, (laten we haar maar even 'mevr. "N. Kwak" noemen) dat er "Beste Kwak" boven stond. Dit kan natuurlijk niet! Omdat ik geen invloed op deze instelling kan
uitoefenen heb ik dus maar besloten om het vanaf nu alleen maar bij het minder persoonlijke 'hallo' te gaan houden. Dus vanaf nu krijgt u een beetje minder persoonlijke aanhef, maar bent voor mij nog wel steeds dezelfde persoonlijke, leuke en lieve klant. 😉



Intussen is er ook een verandering in de webshop gedaan. Het menu is veranderd. Ik heb er vier kolommen van gemaakt n.l: sieraden/andere items/kralen/workshops/en ze staan allemaal weer in alfabetische volgorde zodat het weer wat overzichtelijker voor u is. En dan de Lelystadse hippiemarkt..... Afgelopen zondag zijn wij daar heen geweest en wat een vreselijk leuke en grote markt was dat, zeg! Gewoon helemaal overweldigend zoveel kraampjes en
hebbedingetjes op woongebied en mode we gezien hebben! Alles maar dan ook alles wat met hippie te maken had heb ik gezien. Zelfs auto's, opgepimpt en al. En nog een leuke bijkomstigheid... ik heb wel zoveel ideeën en inspiratie daar opgedaan! Daar heb ik voor de volgende zomer genoeg van!
Zeker een aanrader om er eens heen te gaan. En nog een leuk weetje... de (handgemaakte) dromenvangers waren daar zomaar €175,00! Wie weet ga ik daar volgend jaar zelf wel staan en ben dan zo door mijn collectie heen! 


Door meerdere bestellingen die deze week binnen kwamen heb ik niet zoveel
kunnen maken en is er het nodige blijven liggen. Twee dingen liggen nog te
wachten om afgemaakt te worden. Dit zijn een dromenvanger die ik verwacht
dit weekend in de webshop te kunnen zetten en een ideetje wat ik aan het
uitvoeren ben maar er volgende week pas over vertel. 
Dan is er ook nog de Tree of life ketting van de kwartaal-actie, die verstuurd
moet gaan worden. Ik heb intussen contact met deze mevrouw gehad en ze
gaf aan dat ze dit juist nu wel heel welkom vond dat ze wat gewonnen had,
omdat ze de nodige tegenslagen had gehad (en nog kreeg) en ze hiermee een
beetje blijer werd gemaakt. Nou, hier doe ik het voor. Mensen blij maken!
Zo mooi..
En dan nu weer over tot 'het zakelijke gedeelte'. ;-) De stapel gratis enkelbandjes
wordt steeds kleiner en als u er nog eentje wilt hebben zou ik niet al te lang
meer wachten met een bestelling te plaatsen! U kunt trouwens (na veel vraag)
ook zo'n fleurig enkelbandje aanschaffen! En er is nog steeds 10% korting op
alle sieraden en slippers met de code sale! Vult u deze code alstublieft tijdens
het bestellen in! Er zijn nog steeds mensen die het vergeten en ik kan het zelf
achteraf niet meer verrekenen met het systeem! Het zou zonde zijn als u
hierdoor deze korting zou mislopen.
Dan rest mij zoals gewoonlijk u een heel fijn weekend toe te wensen en sluiten
we dus weer (even een beetje persoonlijk) af! ;-)

M.v.g. Gerda Beintema.    

Reacties

Populaire posts