Ik ben de komende 10 dagen een beetje "kinderloos"! De oudste van (al) 25 is gisteren met het vliegtuig vertrokken voor een vakantie naar de Algarve in Portugal! Nou zou je zeggen... "fijn toch voor die knul"? Jawel, dat vind ik ook. Maar omdat ik het niet zo op vliegtuigen heb en hem vlak boven mijn neus de lucht in zag gaan had ik zoiets van... "ow boy, slik"! Hij is gelukkig goed aangekomen. Maar...... hij moet ook nog terug! Hihi. Ik ben een echte bezorgde en bange moeke dus! Afijn... vandaag moest ik gelukkig de nieuwsbrief in elkaar zetten en dat is dan een hele lange afleiding!   


Voor de rest ben ik afgelopen week bezig geweest met een opdracht en het eerste deel van de aankomende najaars sieraden te fotograferen en in de webshop te zetten. Ze zijn nog niet zichtbaar in de webwinkel omdat ik dit nog te vroeg vind. Als de tijd tijp is dan zijn ze met één klik zichtbaar!
*
En afgelopen week kreeg ik ook 'de verrassing van het jaar' op Instagram. 'DE' Perez Hilton zat verschillende keren de foto's van mijn sieraden te liken! Voor diegene die deze man niet kennen... Hij is de grootste blogger van Amerika en iedereen wil graag met deze invloedrijke man in contact komen. En hij doet het zomaar uit zichzelf bij Atelier Hobbekol! Nou... ik was me toch een partijtje trots......... Dit is toch maar weer een teken dat ik nog steeds op de goede weg zit!
*
De zomer duurt nog even voort en daarom is het tijd om nog even de aandacht te vestigen op wat artikelen die ook nog gebruikt kunnen blijven worden als het weer wat minder wordt namelijk de tas/sleutelhangers.


Leuke vrolijke tassels die in een tros van meerdere kleuren mooi tot hun recht komen. Ik heb er zelf ook vier aan mijn tas hangen en krijg hier altijd heel veel leuke reacties op! Als u er 4 tegelijk besteld, dan zijn de verzendkosten van €4,25 vanaf vandaag t/m zondag 19-08-2018  GRATIS met de kortingscode: verzendkosten !

En dan zijn er ook nog de parel armbanden met en zonder coating. Ze staan al een poosje in de aanbieding, maar gaan aan het eind van de zomer ook weer voor de normale prijs terug!


Voor nu zijn ze nog van €21,50 te koop voor €16,50! Dus u kunt nog een klein poosje voor een leuk prijsje een heel aparte armband aanschaffen.
(TIP: vast een betaalbaar cadeautje voor onder de kerstboom in de kast leggen)!
En als laatste is er in de webshop een nieuwe link helemaal rechts bovenaan te vinden! U kunt uw pakje nu zelf volgen via Track&Trace! Als u hierop klikt dan toetst u de code die u in uw mail van mij krijgt samen met uw postcode in en dan kunt u op ieder moment zien hoever uw pakje al onderweg is. Toch handig als je even weg moet en de postbode niet wilt mislopen!

Fijn weekend namens Atelier Hobbekol!


M.v.g. Gerda Beintema.  

Reacties

Populaire posts