Na een drukke week heb ik weer veel te melden in mijn nieuwsbrief, dus laten we maar snel beginnen! Allereerst zijn er enkele veranderingen doorgevoerd in de webshop, waaronder: Allereerst is alles uit de SALE gehaald. U kunt hier en daar nog enkele afprijzingen vinden, maar da's mooi voor u meegenomen. Het gros is er weer uit! De prijzen zijn eindelijk na acht (!) jaar aangepast. Ik had het zo gelaten omdat ik de meesten wel een betaalbaar sieraad of materialen gun. Maar uiteindelijk "moet er toch brood op de plank komen, he"? Hahaha. Ik heb verschillende artikelen die al jaren te goedkoop erin stonden aangepast, maar daartegenover zijn er ook die naar beneden zijn geprijst. Dus de weegschaal gaat gelijk op! En ik heb het bij de armbanden, gemakkelijker voor u gemaakt! Deze staan nu gerangschikt op kleur, net zoals al het geval was met de kettingen. Nu hoeft u niet meer het hele rijtje armbanden af te scrollen om te zien of er iets voor u bij zit. Wel zo gemakkelijk dus!
De spangkettingen staan er nu ook in. Het was vanwege een druk weekend een paar daagjes later zoals ik beloofd had, maar het belangrijkste is dat ze nu in de webshop staan. 
Dan heb ik ook nog nieuwe sieraden gemaakt die u hieronder ziet staan.


Fijne kettinkjes die licht in het dragen zijn en waartussen ook enkele zitten die heel erg geschikt zijn om op een trouwjurk te dragen! 



Dan heb ik ook weer nieuwe oorbellen gemaakt. Niet zulke lange dit keer, omdat er best veel mensen zijn, die specifiek om de wat fijnere oorbellen vragen.
En dan een nieuwe rubriek die ik nog dit weekend online zet:


Stijlvolle hangers om uw kleding "op te halen". Soms heb je iets aan, waar 'net iets bij mist'... En dan is er deze oplossing. Ze zijn ook mooi om op een sjaaltje te spelden!
*
En dan is het even tijd om nog even de aandacht te vestigen op de voor een deel & like aktie via facebook! Het was dit keer een tashanger, wat ook leuk aan uw sleutelbos kon! De bedoeling was dat u op facebook SieradenvanAtelierHobbekol likte en dan niet een foto, maar de pagina!!! Hierna deelde u het dan met één klik met uw volgers. Diegenen die de pagina al geliket hadden, konden me taggen onder het bericht van de aktie met deze sleutelhanger! Dus... wie niet wist wat dit betekende. Eenvoudig gezegd... mijn naam intoetsen onder het bericht bij reactie (op facebook) en dan op de naam klikken die in beeld verschijnt en klaar is kees! Da's alles! Het klonk ingewikkeld, maar eigenlijk was het zo eenvoudig. Alleen... enkele onder u die met deze aktie mee wilden doen, zaten toch foto's te liken en dachten zo mee te doen aan deze aktie! Het is de bedoelingdat u de pagina van Atelier Hobbekol liket en deelt en niet foto's! Dus ik laat deze aktie nog even doorlopen om iedereen een kans te geven deze sleutel/tashanger te winnen.

Stoere voetbal bedel

Al de nieuwe artikelen die in deze nieuwsbrief staan zijn (nog) niet in de webshop te zien. Ik werk hier zo spoedig als mogelijk aan! Ik wens u een fijn en zonnig weekend!


M.v.g. Gerda Beintema.  


Reacties

Populaire posts